Nume învățător: Viviana Stratina
Şcoala reprezentată: Liceul Pedagogic „Anastasia Popescu”
Obiective:
• să formuleze propoziții corecte;
• să acorde atenție colegilor din grupul de joacă;
• să respecte regulile jocului.
Număr de participanți: 15 – 20 elevi
Resurse materiale : – un plic
Durată: 20 minute
Loc de desfășurare:
- sală de clasă;
- curtea școlii.
Conținut/descrierea jocului:
- Unul dintre elevi va fi poștașul;
- Poștașul va rosti propoziția ,,Am adus o scrisoare pentru….” completând cu informații despre colegi (însușiri, evenimente, talent etc.);
- Elevii care se regăsesc în descrierea poștașului își vor schimba locurile între ei;
- Cel care rămâne fără loc va continua jocul, preluând locul poștașului și scrisoarea.
Exemple:
Am adus o scrisoare pentru o fetiță care poartă pantofi roșii.
Am adus o scrisoare pentru un băiat care este pasionat de fotbal. Etc.
Mențiuni: Acest joc aduce unele beneficii:
- Atenție;
- Exprimare corectă;
- Distracție;
- Rapiditate.
Activitate de reflecție
cu participanții/Evaluare:
Ex. La
final vor fi felicitați cei care au reușit să găsească toate răspunsurile
corecte și se discută pe baza noutăților aflate.