Nume educator/ profesor: MĂRCULESCU MARIA-ANCA
Scoala reprezentată: LICEUL PEDAGOGIC ,,ANASTASIA POPESCU”
Obiective:
• să identifiece cuvintele pronunţate greşit,
• să pronunţe corect denumirea unor obiecte,
• să asculte cu atenţie textul citit de educatoarea.
Număr de participanți: 14 preşcolari
Resurse materiale: jetoane cu imagini.
Durată: 20 min
Loc de desfășurare: în sala de clasă
Conținut/descrierea jocului:
Copiii sunt aşezaţi în semicerc. Textul pe care educatoarea îl propune copiilor poate fi citit de ea sau poate fi înregistrat şi redat de către educatoare.
Se prezintă textul cerându-le copiilor să corecteze cuvintele pe care educatoare în mod voit le -a pronunţat greşit. Pentru a îi ajuta să înţeleagă cuvintele rostite, se pot prezenta jetoane cu imaginile corespunzătoare. Copiii care descoperă şi corectează pronunţia greşită vor fi aplaudaţi sau recompensaţi.
Mențiuni/Sfaturi: –
Activitate de reflecție cu participanții/Evaluare:
La final vor fi felicitați cei care au reușit să găsească răspunsurile corecte.