Activități interactive și de cunoaștere
Preșcolari
Ce face copilul
Nume educator/ profesor: MĂRCULESCU MARIA-ANCA Scoala reprezentată: LICEUL PEDAGOGIC ,,ANASTASIA POPESCU” Obiective: • să utilizeze în propoziţii simple şi dezvoltate verbe exprimând acţiuni,• să respecte acordul dintre subiect şi predicat, • să exprime în...
Îndreaptă Greșeala
Nume educator/ profesor: MĂRCULESCU MARIA-ANCA Scoala reprezentată: LICEUL PEDAGOGIC ,,ANASTASIA POPESCU” Obiective: • să identifiece cuvintele pronunţate greşit,• să pronunţe corect denumirea unor obiecte, • să asculte cu atenţie textul citit de...
Cutia cu surprize
Nume educator/ profesor: MĂRCULESCU MARIA-ANCA Scoala reprezentată: LICEUL PEDAGOGIC ,,ANASTASIA POPESCU” Obiective: • să descrie unul din obiectele extrase din cutie,• să spună prima silabă cu care începe denumirea obiectului, • să găsească însuşirea...
Baloane colorate
Nume profesor: NIȚĂ LUMINIȚA Școala reprezentată: GRĂDINIȚELE ARC-EN -CIEL sector2 BUCUREȘTI Obiective: • să grupeze baloanele după criteriul culoare;• să decupeze corect; • să atașeze prin...
Săculețul fermecat
Nume profesor: NIȚĂ LUMINIȚA Școala reprezentată: GRĂDINIȚELE ARC-EN –CIEL, sector2 BUCUREȘTI Obiective: • să identifice fructele aflate în săculeț, în absența vederii prin pipăit;• să denumească corect fructele aflate în săculeț, în absența vederii prin...
Lanțul cuvintelor
Nume învățător / profesor: Adina Răpan Scoala reprezentată: Liceul Pedagogic ”Anastasia Popescu” Obiective: • să facă asocieri de cuvinte;• să rețină cuvintele pe care le-au auzit ; Număr de participanți: minim 2 Resurse materiale: - Durată: nelimitată Loc de...
Școlari
Lanțul cuvintelor
Nume învățător / profesor: Adina Răpan Scoala reprezentată: Liceul Pedagogic ”Anastasia Popescu” Obiective: • să facă asocieri de cuvinte;• să rețină cuvintele pe care le-au auzit ; Număr de participanți: minim 2 Resurse materiale: - Durată: nelimitată Loc de...
Cutia misterelor
Nume învățător / profesor: Adina Răpan Scoala reprezentată: Liceul Pedagogic ”Anastasia Popescu” Obiective: • să identifice cu ajutorul simțului tactil obiectele date;• să își folosească imaginția ; • să își dezvolte motricitatea fină. Număr de...
Turnul de control
Obiective: • să colaboreze cu partenerii de joc în vederea îndeplinirii obiectivelor;• să dovedească încredere în partenerul de joc. • să se deplaseze în spațiul jocului, legat la ochi, cu sprijinul partenerului de joc. Număr de participanți: 10 - 30...
Nu există… fără…
Participanții formează un cerc. Participantul care are mingea, i-o aruncă altui jucător, spunând: „Nu există... fără…” (spre exemplu: „Nu există vară fără flori”). Următorul jucător aruncă mingea şi spune următoarea fraza în aceeaşi formă (exemplu: „Nu-i fum fără...
Minte-mă
Participanții jocului trebuie să spună trei lucruri despre ei despre viaţa lor. Din aceste trei lucruri, unul trebuie să fie o minciună iar celelalte două să fie adevărate. Elevii clasei trebuie să descopere care din cele trei lucruri este o minciună. Menţiuni /...
Poemul cu mai mulți autori
Se alege un subiect, de exemplu: „oraşul tău”. Se lansează provocarea: „Continuă cu cât mai multe cuvinte enunțul: «Pentru mine, oraşul meu înseamnă…»”. Cei mici sunt lăsați să lucreze singuri, pe o fişă pe care este scris enunțul de la care se porneşte exerciţiul....