Obiective:           

• dezvoltarea vocabularului, a exprimării corecte, cursive, coerente;
dezvoltarea imaginației și a creativității


Număr de participanți: minim 4


Resurse materiale: bilețele cu indicii


Durată: 20- 45 min


Loc de desfășurare: în sala de clasă, afară


Conținut/descrierea jocului:

Grupul este împărțit pe grupe prin numărarea până la 4. Indicația este ca fiecare grupă să creeze o poveste de tipul:

  1. – poveste de groază
  2. – music-hall
  3. – basm
  4. – poveste de dragoste

O altă indicație este aceea ca în poveste să apară următoarele personaje arhetipuri:

  1. – rege / regină / prințesă / prinț
  2. – bătrân / bătrână înțeleaptă
  3. – hoț
  4. – copil jucăuș

               Tipurile de povești se trag la sorți, iar echipele au la dispoziție 10 minute ca să gândească scenariul care va dura 5 minute. Poveștile sunt prezentate în fața colegilor.

Mențiuni/Sfaturi:

 Participanții pot fi rugați să compună ei bilețele cu indicații pentru realizarea poveștilor.

Activitate de reflecție cu participanții/Evaluare:
La final vor discuta despre poveștile create, pot vota prin aplauze povestea cea mai originală sau cea mai amuzantă etc.