Obiective:
• dezvoltarea vocabularului, a exprimării corecte, cursive, coerente;
• dezvoltarea imaginației și a creativității
Număr de participanți: minim 4
Resurse materiale: bilețele cu indicii
Durată: 20- 45 min
Loc de desfășurare: în sala de clasă, afară
Conținut/descrierea jocului:
Grupul este împărțit pe grupe prin numărarea până la 4. Indicația este ca fiecare grupă să creeze o poveste de tipul:
- – poveste de groază
- – music-hall
- – basm
- – poveste de dragoste
O altă indicație este aceea ca în poveste să apară următoarele personaje arhetipuri:
- – rege / regină / prințesă / prinț
- – bătrân / bătrână înțeleaptă
- – hoț
- – copil jucăuș
Tipurile de povești se trag la sorți, iar echipele au la dispoziție 10 minute ca să gândească scenariul care va dura 5 minute. Poveștile sunt prezentate în fața colegilor.
Mențiuni/Sfaturi:
Participanții pot fi rugați să compună ei bilețele cu indicații pentru realizarea poveștilor.
Activitate de reflecție cu participanții/Evaluare:
La final vor discuta despre poveștile create, pot vota prin aplauze povestea cea mai originală sau cea mai amuzantă etc.